Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör.

Jag har funnit kärlek för Markus Krunegård och att everybody hurts. Jag har alltså insett att änglar bara finns i snö. Från bästa vänner till nån man inte känner, från kära älskling till en komplett främling. Sådant händer hela tiden sa du till mig när jag var liten. Men inte ett ord om att det gör så ont. 
Jag kan kopiera och klistra denna texten så lång att meningar av Markus verser och refränger speglar mitt liv. Han är bra. För bra
Jag är så fruktansvärt illamående. Rysningar i kroppen och spyfärdig. Förutom att jag just nu inte är sådär jätte kry för att jag spenderat två kalla nätter i tält så känner jag mig bara ledsen. Och det är där Markus får tala.
"Du såg exakt lika påkommen ut som du var, men ärligt var det skönt med ett dåligt svar"
Allmänt | |
Upp